woensdag 5 maart 2014

Nieuwe uitdaging

Dit weekend organiseert XL De Ateliers in Dronten het Himalaya Filmfestival. Tijdens dit festival staat alles in het teken van de Himalaya. Allereerst worden er natuurlijk films rond dit thema vertoond, maar er is ook eten uit deze omstreken, muziek en ander vertier. Een van de dingen die in het randprogramma vallen is een speciale Shut Up and Write sessie. 

Shut Up en Write Himalaya
Als schrijver heb ik dit nog niet eerder gedaan. Een film bekijken waar ik nog niets over heb gehoord en na afloop erover schrijven. Ik ben dan ook razend benieuwd hoe deze nieuwe uitdaging mij zal bevallen. Of ik voldoende inspiratie zal hebben. Of het me lukt om een interessante invalshoek te vinden. Of het proza zal worden of toch poezie. Uiteraard zullen de antwoorden op deze vragen na het festival op deze blog te lezen zijn.

Waar?
Lijkt het je leuk om ook mee te doen? Hier even de belangrijkste informatie op een rijtje:

XL De Ateliers
De Amstel 58 in Dronten

Shut Up and Write Himalaya van 16:00 - 18:00 uur, en om 19:00 een voordracht voor publiek
De toegang is gratis. Het is echter mogelijk om ook te blijven eten, maar dit is tegen betaling. 

3 opmerkingen:

  1. Je had mij een berichtje gestuurd via FB, en heb er niet op gereageerd (sorry daar voor, wilde ik wel, maar ben het helemaal vergeten).
    Mijn mannetje en ik zijn om 13:00u booschappen wezen doen en waren daarmee pas rond 15:00u mee klaar. Heb Henri afgezet bij vrienden zodat hij daar kon helpen met klussen.
    En ik ben naar huis gereden en heb alle boodschappen weg gezet. Toen ik daarmee klaar was kwamen mijn ouders onverwachts binnen wandelen... dus tja heb er ook helemaal niet meer aan gedacht.

    Hoop dat er nog wel een leuke opkomst was en dat het gezellig was...


    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Marjon,

    De opkomst was niet supergroot, maar wel gezellig. Ik vond het in ieder geval wel een leuke ervaring en ben er stiekem best trots op dat ik toch iets heb kunnen schrijven dat paste bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat is natuurlijk het belangrijkste... :-D

    BeantwoordenVerwijderen