zondag 7 mei 2017

YA Evenement bij Haasbeek

Gisteren was ik aanwezig bij het YA Evenement in Haasbeek te Alphen aan den Rijn en ik heb een geweldige dag gehad! Allereerst was het onwijs leuk om weer bij te kunnen kletsen met zoveel leuke schrijfcollega's en de bezoekers waren ook gewoon superleuk! Er was een warme, gezellige sfeer en ik kan er gewoon blij van worden als zoveel mensen die een passie delen verzameld zijn op 1 plek.


's Middags gaf ik de workshop Diversiteit in YA boeken. Voor de eerste keer. De workshop was helemaal volgeboekt en het publiek deed goed en enthousiast mee. Ik zag ijverige gezichten tijdens de opdrachten. Het mooiste dat je bij zo'n workshop kan overkomen, overkwam mij na afloop: 1 van de deelnemers sprak me aan en vertelde dat ze tijdens de workshop geinspireerd raakte voor een nieuw verhaal!

Al met al heb ik een onwijs leuke dag gehad! Een speciaal bedankje aan Wally Klos van boekhandel Haasbeek, die het allemaal mogelijk heeft gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten