zaterdag 11 oktober 2014

MUZE - het schrijfkanaal. *** BE INSPIRED! ***

Door alle leuke reacties op mijn workshop filmpje van afgelopen week, heb ik besloten om mijn You Tube kanaal actiever in te vullen. De serie filmpjes over schrijven heb ik de naam "Muze" gegeven, naar de titel van mijn eerste novelle en in de betekenis van "inspiratie", omdat ik hoop dat de filmpjes voor andere schrijvers inspirerend zullen zijn. Het is de bedoeling dat er vanaf nu iedere zondag een filmpje online zal komen, waarin een thema binnen het schrijversvak nader wordt toegelicht. Ik hoop dat jullie het interessant zullen vinden!

*** BE INSPIRED! ***

Hier vind je het eerste filmpje terug en vergeet niet om je meteen even op mijn kanaal te abonneren, zodat je vanaf nu niets meer hoeft te missen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten