dinsdag 18 maart 2014

Tahereh Mafi Marathon

Vrijdagavond is het zover: dan is de huwelijksreceptie van Tahereh Mafi en Random Riggs! Ik ga er heen voor young-adults.nl, samen met Natasja Storm en ik heb er natuurlijk superveel zin in. Maar voor het zover is heb ik het nog eventjes heel erg druk; het is toch wel zo leuk als je alle boekenkennis weer paraat hebt als je daar bent!

5 in 1 week
Daarom voor mij nu de vrijwel onmogelijke opgave om de hele serie nog even te lezen in 1 week. Heb ik dan nog nooit iets van Tahereh Mafi gelezen? Natuurlijk wel! Ik was verliefd op Vrees me. Ik wilde me verloven met Verwoest me en ik wilde trouwen met Breek me. Inmiddels sterf ik van nieuwsgierigheid naar Versplinter me en Vertrouw me. Maar het zou zonde zijn om daar zomaar in te duiken na zo'n lange pauze tussen Breek me en Versplinter me. Ik wil er optimaal van kunnen genieten. Ik wil niet steeds hoeven denken: wie was dat ook alweer of hoe zat dat ook alweer? Ik wil de laatste twee delen eer aan doen, want ik weet zeker dat ze goed zullen zijn!

Over de helft
Inmiddels ben ik al over de helf. Zaterdag las ik Vrees me. Zondag las ik Verwoest me. Gisteren (en gisternacht) las ik Breek me. Nog maar twee te gaan. Ik heb er zin in. Ik ben zo benieuwd voor wie Juliette zal kiezen. Ik heb zelf een zwak hart voor Warner. Maar dat zal jullie waarschijnlijk niet verbazen. Altijd de jongen die gered moet worden (al zal hij het zelf haten dat ik dat zeg)...

Meer lezen?
12 mogelijke plotwendingen van Touching Juliette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten