maandag 3 maart 2014

Ja, ik leef nog ;)

Ik constateerde net tot mijn grote schrik dat het al een hele tijd geleden is dat ik een nieuwe blog op mijn website heb geplaatst. Zo voelt dat helemaal niet, want ik heb intussen heel wat blogs/columns geschreven, onder andere voor young-adults.nl. Daarom leek het mij hoog tijd voor een nieuwe update!

* Sirene ligt op dit moment bij redacteur Michael Mandersloot. Spannend! Ben erg benieuwd wat hij ervan vindt. 
* In november, tijdens NaNoWriMo heb ik de eerste versie geschreven van Moiren. Voorlopig nog niet publiceerbaar, maar de eerste stap is gezet!
* Begin 2014 heb ik besloten om zelf het eerste deel uit de Muze Trilogie te gaan vertalen. Hopelijk is Muse tegen deze zomer een feit! Op dit moment ben ik ongeveer op de helft en daarna moet het uiteraard nog helemaal geredigeerd worden. 

Verder ben ik samen met Olga Hoekstra en Jen Minkman een nieuwe blog gestart. Of eigenlijk zelfs twee. Het idee ontstond doordat ik dacht: maar hoe pak ik die marketing voor mijn Engelse boek straks dan aan? Ineens leek het mij een handig idee om met een paar auteurs 1 site te delen die we kunnen communiceren. Dan heb je meer handen om die pagina's te vullen, meer handen om de link te verspreiden en hopelijk kunnen we ook de lezers aan elkaar doorgeven. Zo ontstond onze Engelstalige blogsite. Inmiddels hebben we daar ook een Nederlandstalige blog aan toegevoegd en heeft Hester zich aangesloten bij onze Engelse blog. Wil je ze eens bekijken?

* doors2dreams.blogspot.com 
* deurennaardromen.blogspot.nl 

Mocht je nieuwsgierig zijn naar mjin laatste column op young-adults.nl, dan kun je die hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten