dinsdag 30 juli 2013

Muze in Parijs

Eén van mijn lieve vriendinnetjes - één van mijn proeflezers nog wel! - is Suzanne en zij is dit jaar samen met haar vriend Saulo naar Parijs geweest. Bij terugkomst hadden ze een verrassing voor me; ze hadden de bundel meegenomen en hebben deze op verschillende plekken - die staan beschreven in Muze -  gefotografeerd! Meegenieten? Ik heb ze hieronder voor jullie op een rijtje gezet. Bedankt, Suzanne & Saulo!


De vijver met de groene stoelen in de Jardin des Tuileries. 
Hoofdstuk 1 van Muze.

De Notre Dame. 
O.a. hoofdstuk 4 van Muze.

De begraafplaats van Montmartre. 
Hoofdstuk 2 van Sirene

Nog één op de begraafplaats van Montmartre.

Het Louvre. 
Hoofdstuk 1 van Muze.

I.M. Pei's Glazen Piramide en de rand van één van de waterbassins. 
Hoofdstuk 8 van Muze.

Nu ik die foto's zie, krijg ik spontaan heimwee naar deze mooie stad van de liefde. Wat jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten