dinsdag 9 april 2013

Signeren op Elf Fantasy Fair 2013 in Haarzuilens

Ein-de-lijk mag ik het vertellen! Inmiddels ruim twee weken geleden kreeg ik voor het eerst te horen dat ik MISSCHIEN zou mogen signeren op de Elf Fantasy Fair in Haarzuilens. Sindsdien heb ik aan één stuk door staan stuiteren. Afgelopen maandag kregen we eindelijk de verlossende bevestiging: het gaat door!

Wie wat waar...
De Elf Fantasy Fair vindt plaats op zaterdag 20 en zondag 21 april op het landgoed van Kasteel De Haar in Haarzuilens. Ik zal, samen met collega-auteur Isabel Peters, op zaterdag onze bundel "Dark Romance - Verboden verlangen" komen signeren in de stand van Libris Boekhandel Het Verboden Rijk uit Oosterhout. 

Wat is de Elf Fantasy Fair?
De Elf Fantasy Fair, of afgekort EFF, is een tweedaags festival voor fantasy-liefhebbers gesitueerd in het idyllische land Elfia. Elfia heeft een eigen vlag, een koningshuis, een volkslied en een munteenheid. Er is van alles te doen; er zijn lezingen, signeersessies, exposities, muziekoptredens en heerlijke eettentjes. Ook kun je er van alles kopen, van korsetten en kanten parapluutjes tot spannende dark romance-boeken. Als klap op de vuurpijl komen de meeste bezoekers verkleed. Naast alle activiteiten is het dus ook "zien en gezien worden." Zelf ga ik inmiddels al een jaar of vier ieder jaar trouw heen. Het festival trok vorig jaar ongeveer 25.000 bezoekers. 

Meer weten over de EFF? Kijk dan op www.elfia.com of kijk op young-adults.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten