zaterdag 20 april 2013

Lekker druk op Elf Fantasy Fair in Haarzuilens (zaterdag)

Gisteren was het dan eindelijk zover: Isabel Peters en ik mochten signeren in de stand op de Elf Fantasy Fair. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het nog steeds niet zo goed kan geloven; signeren op het evenement waar ik zelf al enkele jaren met veel plezier naartoe ga, onder andere om schrijvers te ontmoeten. En daar zit je zelf dan ineens!

Gisteren was het ook weer lekker druk. We hebben veel met bezoekers gesproken, flyers uitgedeeld met informatie over de boeken en natuurlijk boeken verkocht en gesigneerd. Ook vond ik het superleuk om alle vrienden uit het schrijfwereldje weer te ontmoeten; natuurlijk Isabel Peters, maar ook Natasja Storm (mijn uitgever), Marije Kok (mijn redacteur), Michael Mandersloot (redacteur van de andere bundel), Eva Moraal, Hester Stasse en Olga Hoekstra met haar dochtertje, alledrie collega-auteurs uit de bundels. 

Maar hier komt het goede nieuws: wegens succes mogen we de zondag ook signeren! Dus ik moet nu opschieten met het schrijven van dit bericht, want ik moet zo weer in de auto stappen voor nog een dag in de stand van Het Verboden Rijk!

Hieronder in ieder geval een kleine impressie van de zaterdag.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten