donderdag 17 januari 2013

Een mooi wit dekentje

2013 is nog maar amper begonnen, of moeder Natuur heeft alweer geprobeerd om de aarzelende sporen van dit verse jaar uit te wissen door deze te bedekken met een mooi wit dekentje. Hier faalde ze jammerlijk; de sneeuw zorgde voor de drukste spits ooit in ons kikkerlandje, met meer dan 1000 kilometer file. Hierdoor werd 15 januari 2013 juist onuitwisbaar in ons geheugen gegrift.

Maar de sneeuw heeft ook zo zijn voordelen. Zo werd er een groots sneeuwballengevecht georganiseerd in Rotterdam. Men was bang voor een tweede Project-X รก la Haren, maar gelukkig werd er bewezen dat het ook anders kan en dat het ook uit kan lopen op een hartstikke gezellige middag. 

Voor mijn schrijfprojecten is de sneeuw ook belangrijk. Waarom? Dat ga ik nu nog niet verklappen. Het antwoord laat ik nog even bedekt door een laagje sneeuw. Hopelijk kan ik snel de sneeuw eraf blazen en jullie het resultaat laten zien. 

In ieder geval wens ik jullie allemaal een stralend 2013, met heel veel liefde, kracht, hoop, succes en boeken. En - tot het voorjaar komt - ook prachtige sneeuw.


*****

Geen opmerkingen:

Een reactie posten