zaterdag 22 december 2012

Sirene, de eerste versie

22 december is een magische dag. Het is namelijk de dag dat ik de laatste hand heb gelegd aan de eerste complete versie van Sirene, het vervolg op de novelle Muze! Op dit moment bestaat dit tweede deel uit 59.621 woorden. Ter vergelijking; Muze bevat ongeveer één derde van dit aantal woorden. Daarmee is Sirene een stuk groter geworden dan het eerste deel. 

Maar uiteraard is Sirene nog niet helemaal klaar. Mijn proeflezers (de pre-readers) moeten het verhaal eerst nog kritisch lezen. Hopelijk zijn ze tevreden!

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dag Danielle,

      Helaas heeft het project wat vertraging opgelopen, doordat mijn redacteur momenteel meerdere projecten heeft. Hij is op dit moment bezig om het manuscript te redigeren. Als het goed is, verschijnt dit boek later dit jaar! Als je wilt, kun je me een mailtje sturen naar info@marijkefjansen.nl? Dan stuur ik je een mailtje als hij verschijnt!

      Verwijderen